Friday 8 December 2017

Forex yorumlama


foreks saolsun bana bir haftalk demo fx plus hesab yollad. bende az nce incelemeye baladm program. matriks, metastock, ibs real trade, euroline, metatrader kullanm ve halen matriks abonelii olan biri olarak bu program ok beendiimi samimi bir ekilde ifade edebilirim. teknik analizuj modlnde yle gzel indikatrler var ki ben żółć ouna ilk kez rastladm. tabi bazlar ok bas hesaplamalara dayanan indikatrler fakat seme olanann bylesine ok olmas beni sevindirdi akas. u okuyucum matrik aboneliini bana yollamasayd siz burada yazdm makaleleri okuyamayacaktnz ki zaten bende yazamayacaktm :) bir aydr kaynak derliyorum, ingilizce-trke eviriler falan derken teknik analiz notlarm bir hayli kabard. seo olayyla alakal siteleri de inceliyorum. elimden geldiince blogun seosuyla da ilgileniyorum. zerinden baya zaman geti ama olsun, bir okuyucum hisse senedi seilirken ne gibi kriterler gz nne alnr diye sormu. ona yazyorum. kart yatrm kitabn okuyanlar bilirler, ierisinde yatrm felsefesine dair enfes bilgiler sakldr. oradan alnt yapmak istiyorum. karta gstergeler bu gstergeler kart hisseleri belirlemenize yarayacak ve ne zaman alnacaklarn gsterecek. kart yatrm tarihinde yolculuk yaparken, yatrm psikolojisi ve bu fikirlerin dayandrld aratrmalarn hepsi yerli yerine oturacak. al sinyalleri yars kadar dt diye adlandrdmz kuralla balayalm. bir kart frsat tekil etmesi iin, bir hissenin son 12 ayda yapt en yksek kapantan en az 50 dmesi gerekir. evet bu dorudur, isterseniz bu konuyu biraz daha aalm. grsel yatrmcdan bir alnt yapalm. ikiye katlama ve yarlanma bu basit teknik, ykselen bir hissenin ne zaman satlacan ve denin de ne zaman alnacan belirlemeye yarayabilir. fiyatn ikiye katlam hisselerin en azndan bir ksmn satmay dnmek gerekir. te yandan, deerinin yarsn kaybetmi bir hisseyi almak dnlr. buna bazen ikiye kes kural denir. bu sklkla sz ettiim fibonacci 50 dzeltmesinden farkl bir eydir. orada bir nceki hareketin 50 dzeltmesi hesaplanr. rnek vermek gerekirse, 20 den 40 a ykselmi bir hisse senedinin 50 dzeltmesi 30 dur fakat ikiye kes kuralna uygun hisseyi semek demek tm deerinin yarsn kaybetmi hisseyi bulmak demektir . imdi tekrar ana mevzuya dnelim. 50 jeleni kaybeden bir hisse senedi diplerdedir, alnabilir. bakn sadece buna uyarak bir hisse senedi semek ahmaklktr. kitabn balarnda diyor ki, ya ierdekiler tarafndan ykl bir alm yaplmsa. burada demek istedii fiyat kaa dm ya da km olursa olsun, irketin sahibi ya da ortaklar yahut byk lekli yatrmclar trene atlamlarsa sen ne bekliyorsun baka hangi artlar gerekiyor bir hisseyi satn almak iin 12den az bir fiyat kazan oran 10dan az bir fiyatserbest nakit akm oran 1den az bir fiyatsat oran 1den az bir fiyatdefter deeri oran temel olarak amerikan piyasasna zg kriterler bunlar ama ben yine de paylatm, bir fikir edinmeniz adna. benim yntemim bu deil, temel analiz paylamlarna getiimde uzunca bunkier yazacam. gelelim yine teknik analizować nedir konusuna. kendim nasl teknik analizować yapyorum, hangi gstergelere bakyorum anlataym. ilk bata unu sylemem gerekir ki 5 yldr bu iin iinde olmak bana bir grafii aar amazt annda gr ans tanyor. yani gsterge veya osilatr kullanmadan da tecrbenin verdii hissiyatla gelecei ngrebiliyorum. gzme arpt. foreks fx plus średnia cena indikatr eklemi programa. belki bulamazsnz diye matriks formln yazaym. aklamada yle yazyor: bullduu barn yksek, dk, al ve kapan deerlerini toplar, basit hareketli ortalamalarn alr. (4 ile bler.) Blogumu takip edenler annda yazabilirler bunun matriks formln. amatr yatrmclarda kendilerini biraz zorlasnlar, bu ii renmek istiyorlarsa. mov ((holc), 14, s) 4 diyerek matrikse izdirebilirsiniz. konudan sapmayalm. ben teknik analize balamadan lek ksmn hallediyorum. ksa vadeli bakyorsam lineer dir bir adyla aritmetik lekte alyorum. dikey fiyat verilerini gstermenin iki yolu vardr. ya lineer ya logaritmik. logaritmik grafik piyasaya uzun vadeli bakmaya kalkarsanz bir anda deiir. sanki biraz nce baktnz o grafik deilde farkl bir eymicesine deiir. log grafiklerde izilen trend izgileri daha abuk krlr. logarytmik grafik ile lineer grafik arasndaki bir fark yoktur. ksa vadeli trading yaparken uzun vadeli grafiklere de bakmanz salk verdiim w jej ikisine de bakmalsnz. bunun lam cimi yok. bir okuyucum soru yneltmiti, hangisini kullanmalyz diye. lineer kullann. aradaki mesafe farkl nemli deildir. bunu yle aklayabilirim: lineer grafik 5 den 10 a ykselmi bir hisseyle 10 dan 12 ye ykselmi bir hisseyi ayn mesafede gsterir. birincisi daha byk gzktnden gznz size burada trend var dedirtir. dierinde bunu anlayamazsnz. devamnda ben yakn zamanda olumu bir destek ararm. bu hacimli ve birden ok kez denenmi bir destek olursa iyi olur. hatta destein krlm olmas sonra oray diren blgesi haline getirdiinden hacim ayn yerde artm, izgilerin gc teyit edilmi olur. eki szystyk dolarken teknik analizuje balnda birisi yle yazm. falclk, rya tabircilii, medyumluk ne kadar bilimselse o kadar bilimsel olan grafik kalabal. stne stlk mehur falclarn, medyumlarn televizyonlarda, gazetelerde habire chłopiec gstermesi gibi televizyonlardaki, dergilerdeki neredeyse btn borsa yorumlar teknik analizować desteiyle yaplr. vay efendim aylara yllara gre grafikler byleymi, aha imlele iaretlediim u noktada grdnz gibi falan filanm da. borsa hayatn ta kendisidir, yle grafikle, medyumlukla falan gelecei gremezsiniz. gemie dair yaplan yorumlarda zaten olmu bitmi olan yorumlamaktadr. 123 bu arkadan ekonomik verilerin tmnn gemie ait argmanlar zerinden analizuj edilip yoruma dkldnden haberi yok belli ki. buraya yolu derse okur, renir. teknik analizin temelinde sizin sandnz gibi indikatrler deil formasyonlar vardr. ben hareketli ortalamalar pek sevmem nk kullandm osilatrlerin tm hareketli ortalamalardan tremitir. ekstradan grafie 20 gnlk ortalama atmama gerek yok. size ultimate oscillator nerdim, czynnik uruchamiający trend forml verdim. baka bir zamanda bunlarn ikisini de ieren bir indikatr vereceim. bylece sihirli forml araynz son bulacak. sizler amatrsnz, gznzde teknik analizi ok bytyorsunuz. farkl indikatrler farkl parametrelerde kullanldnda farkl sonular retir. bunu bilerek i kullanlan indikatrleri tercih etmelisiniz. bunlar nelerdir: bunlar kullann. hepsini basit teknik analiz yazlmlarnda bulabilirsiniz. para vermenize gerek kalmaz. lakin sadece 5 indikatr kullanp artislik yapmaya kalkarsanz kerler tepenize :) bilginizi kendinize saklarsanz, banz armasn. formasyon arayn grafik zerinde. bir zaman sonra bakar bakmaz iliecek gznze. bunu da yapamayacak kadar moron olanlar matriks formasyon analizować modlnden faydalanabilir okuma yazmas varsa. trend izgilerini ihmal etmeyin. bir ey bilmeseniz żółć sól bunu analizować ederek para kazanabilirsiniz. fibonacci fanlarndan faydalann. impulse formasyon izdirmeyin analiz aralarndan uzak durun. finnet 4.0 buna rnek verilebilir. yoruldum, przędza devam ederiz. EMENZE SALIK, FNNET 4.0 KULLANMAMIZI TASVP ETMYOSUNUZ. DORUMU ANADAD. MATRX M NERYORSUNUZ YAN fx plus ya da matriks tavsiyedir. peki, fx plus, nereden temin edebiliriz. ve bu forex iin mi yoksa, borsa iinde kullanlr m Birde u var, ben yazlarnz gerekten ilgiyle okuyorum, ancak cahil bir yatrmc ve borsa renmek isteyen biri olarak, konudan konuya atlayp, mail cere veriyorsunuz ve bende neredeyse hepsini okudum ama toplayp derleme konusuna gelince, olmuyor malesef, toplayp anlamlandramyorum. Daha ak ifade edeyim, bir matematik kitab dnn, iindekiler ksm yok ve ilk sayfasnda denklemler, sonrasnda problemler anlatlm, sonra saylar, tamsaylar ne demek vs gibi konular anlatlm. imdi ben tamsaylar anlamadan, denklemleri nasl anlayaym ve zeyim. Ki ncelikle tamsaylar renmem gerektiini bile bilmediimi dnn. Byle cahilim borsa konusunda ite. neredeyse hergn sitenize girip yaz yazmmsnz diye takip ediyorum, w przeciwieństwie do amdan sama taraf, ne soracam dahi kestiremiyorum size, byleki cahilim borsa konusunda, ama ar bir ilgim var ve nereden balayacam bilmiyorum, belki diorum yazlarnz okuya okuya, bireyler yakalar ve oradan balarm, anlarm . Amma olmuyoooorrr, sizden bilgiye a biri olarak ncelikli talebim, yazlarnzda herey anlatmsnzdr eminim ama hangi srayla okuyacamz, cahilliimize verin ve bir iindekiler ksm hazrlayn, bende zevkle tekrar tekrar okuyaym. nann yazdklarnz boa gitmiyordur, en azndan ben takip ediyorum. Ve inatla, sabrla bu ii renmek iin arada bir internette siteleri kartryorum, ksmet bakalm ne zaman renmeye balayacaz. Bu arada fx plus ve matriks yazlmlarn kullanmamz nermisiniz, matriks pahal da, bana gre, fx plus fiyatn ve firmasn bulamadm, (ite bu konuda ne kadar cahil olduumu anlayn :) Yazlarnz iinde ayrca teekkr ederim. Vakit ayrdnz iin. sercan merhaba. fx plus baya iyi bir program. zellikle indikatr modl matriks39 kyasla daha gelimi. borsa, foreks, vob. neyi takip ediyorsan o var ierisinde. bu adan bakldnda eksiksiz diyebilirim. (temel analiz yapacaksan tavsiye etmem) foreksabonelikabonelik. jsp bu linkte abonelik bilgileri yer alyor. senin yerinde olsam, irketi arar ve 15 gnlk demo srm isterim. mehmet beydi sanrm, sat departmanndaki arkadan ad. anlayl birisi, onunla konuabilirsin. żelatyna eletirynowa. yazlarmda bir btnlk yok, onun farkndaym. buray amatr bir blog olarak dn, aklma geldike yazyorum. Pobierz wiadomość e-mail z bilgim lsnde yant vermeye alyorum. bazen de soru gzel ise bunu kayt olarak paylayorum. borsa hakknda hibir ey blog blog sana bir ey katmaz. bana da herkesin bildii temel bilgileri paylamak ok skc geliyor. yakn zamanda borsa tartmalar balatacam burada ve senin dediine benzer bir ekilde elliot teoria fal reteceim. bunu yaparken temelden ileriye doru bir sralamay izleyeceim. spyd. org. trborsa-okulu-kitabi yukardaki linkten arif nver hoca39nn sana yardmc olacan dndm kitabn talep edebilirsin. selamlar. Ustad oncelikle verdiginiz bilgiler icin tesekkur ederim. Ucretsiz teknik analis yapabilicegimiz bir site tavsiyesi yaparmisiniz. Foreks big para gibi sitelerde formulasyon yazmamiza izin vermiyor ve belli basli indigatorler var rsi cci sto vs gibi genelde 5 gecmiyor ve grafik olarak yetersiz. Matrks gibi yazilimlarda cok tuzlu. metatrader var. foreks ile ilgileniyorsan bilirsin zaten. forml yazarsn fakat bir halta yaramaz nk bildiin hisseler yok bunda. fx plus edin bir yerden. dierlerine gre daha ekonomik. Bu site iinizi grr sanrm. S. A Rusya iktisat okuyorum fakat bildiiniz gibi snavsz gei alan baarsz insanlardan biriyim. 2. snfm ve sayfanz uzun zamandr takip ediyorum forex hakknda bildiim herey sizin anlattklarnzdan ibaret ve gayet net aklayc anlatyorsunuz lakin ok fazla bilmedigim terim var ayn ekilde grafik okuma eksigim var. ya ksacas anlattgn herseyi szlak bakmadan okumak istiyorum nereceiniz bi kitap olur yada bi wideo falan yok mu. bildiiniz sfrm hatta 4 kii kalyoruz evde hepimiz ktisat okuyoruz jej yaznz okuyoruz ve anlamak istiyoruz net bi ekilde be abi ali hseyin tugay ve cem ortak sorumuz :) sen bana rusya39da rehberlik yap. ben sana gereken eyleri retirim kardeim :-) Ustad emeiniz iin teekkr ederim. Acaba indikatrlerin hangi deerleri al iin uygun deerleridir gnl ve haftalk ve aylk olarak. nk orta vade yatrmcym. Rnek RSI al en iyi 55 mi, STO iin 63 m 80 mi gibi. Teekkrler. ) bunlarn yapn ve batn. uzak durun. kazanma ansnz yok .. yav ne gerek var bu kadar kafa yontan eylere anlamyorumal fiyat ka5 mesela..0.02 dmesini bekle..oldumu 4.98 ka lot alacan 2000 lot4.98 eek gibi gn iinde 5 olacaktr, olamama ans yok..20000.0240 tl .. aldn otur aa..ertesi gne odaklan..bi sr grafikler bilmem neler formller matriksler determinantlar bunlar nedir arkada Yorum Gnder byk harf kullanarak yorum yapmamaya zen gsteriniz. yorumun altna adnz yazarsanz iyi olur. teekkrler. Forex Grafii Nasl Okunur Forex yani dviz alm satm bugnlerde olduka popler bir para kazanma yolu haline geldi. Evden para kazanma fikri olduka cazip bir fikir olmakla birlikte, yine de sanld kadar kolay deildir. Bu, np. Girmeden nce gerekli olan tm bilgileri renmek gerekir. nk kazanc bol olmasna ramen, forex piyasas riskleri de bol olan bir itir. Gerekli tm terimleri renmeyi ihmal etmeyin. Daha da nemlisi grafikleri okumay mutlaka renin. Unutmayn, forex grafikleri ok nemlidir ve bunlardan iyi anlamadan bu piyasaya girerseniz sonu hi de iyi olmayan tablolarla karlaabilirsiniz. Grafik okumak biraz zorlayc olabilir, ancak meraklanmayn aada sizin iin hazrladmz maddelere gz atarsanz bu in stesinden kolaylkla gelebilirsiniz. Forex grafiklerini okumak iin atacanz ilk adm ekrandaki izgileri izlemek olmaldr. Eer bu izgiler yukar doru bir eilim gsteriyorsa, durumunuzu uzatabilir ya da satn alm ilemi yapabilirsiniz. Unutmayn ilk satn aldnz dviz baz dvizdir ve ift olduu dvize kar ykseldii zaman size kar kazandrr. Tam, gdzie znajduje się ekranda, która jest równoznaczna z tym, co się wydarzyło. Forex grafiini okumak iin atlacak ikinci adm zaman dilimini takip etmektir. Zaman dilimleri 1 dakikadan 1 aya kadar deiik aralklarda ayarlanabilir. Siz de eilimlerinizi buna gre ayarlamalsnz. Uzun dnem pozisyonlarnda, rnein, daha uzun zaman dilimlerine bakmalsnz. Eer abuk kar elde etmek istiyorsanz 1 dakika ve 15 dakikalk zaman dilimlerine bakn. Atmanz gereken nc adm teklif soru fiyatlarna bakmak olmaldr. Eer bir alm satm ilemine girerseniz ve satn almaya karar verirseniz soru fiyatn demeniz gerekir, ancak tersine satm yapmak isterseniz dk teklif fiyatn dersiniz. Grafiklerdeki Greenwich ortalama saatini takip etmeyi ihmal etmeyin. Bu resmi piyasa saatidir. Kozmetiki saloni od odstavný orgány být na městí, ktoré sa město vykonávání, a zahtijevi klijenata sve su vei. Svakom svom klijentu posveujemo se sa posebnom panjom, podiui na taj nain i ljestvicu Vaih oekivanja. Oslukujemo sve Vae potrebe i elje i uvodimo novitete sukladno njima. Sretni smo kad ste Vi sretni Używasz przeglądarki Internet Explorer 8.0 lub starszej do przeglądania stron internetowych. Ze względu na zagrożenia bezpieczeństwa i brak wsparcia dla standardów internetowych ta strona internetowa nie obsługuje Twojej wersji IE. Zmień wersję na nowszą, by w pełni cieszyć się tą witryną i resztą internetu. Po aktualizacji wróć i będziesz mógł zobaczyć naszą stronę. Kopia praw autorskich 2017. Hotel Pastura. Wyszukiwarka europejskiego BtoB>> Toni Informatika LTD

No comments:

Post a Comment