Thursday 2 November 2017

Charles lindsay trident a trading strategy pdf


Strategia triadowa Charlesa Lindaaya pdf copy 1999. OMEGA RESEARCH, INC. MIAMI, FLORIDA. Informacje w tym dokumencie mogą ulec zmianie bez powiadomienia. STRATEGIE HANDLOWE W TYM KSIĄŻKIE SĄ TYLKO PRZYKŁADAMI I ZOSTAŁY WŁĄCZONE WYŁĄCZNIE DO CELÓW EDUKACYJNYCH. BADANIA OMEGA NIE POLECAJĄ TEGO, ŻE UŻYWA JAKIEGOKOLWIEK TAKIEJ STRATEGII HANDLOWEJ, JAK WYKORZYSTANIE JAKIEJKOLWIEK STRATEGII HANDLOWEJ NIE GWARANTUJE, ŻE ZYSKI ZROBIĆ, ZWIĘKSZYĆ ZYSKI LUB MINIMALIZOWAĆ STRATEGIE. SZYBKIE PRZEZNACZONE ZASTOSOWANIE STRATEGII HANDLOWYCH ZAWARTYCH W TYM KSIĄŻKU SŁUŻY DO DEMONSTRACJI DROGI, W KTÓRYCH MOŻNA SZYBKIE UŻYWAĆ PROJEKTOWANYCH STRATEGII SPRZEDAŻY ORAZ ABY WYSTĄPIĆ NIEKTÓRE PRZYKŁADY JAK W PEŁNI ZNACZĄCEJ STRATEGIE SPRZEDAŻY ZNAJDUJĄCE SIĘ MOŻNA PODLEGAĆ WŁAŚCIWEMU STRATEGII HANDLOWEJ . OMEGA RESEARCH, INC. NIE JEST ZAANGAŻOWANE W REALIZACJĘ INWESTYCJI LUB INNYCH PORADNICTWA ZAWODOWEGO. JEŚLI WYMAGANE SĄ INWESTYCJE LUB INNE PORADY PROFESJONALNE, NALEŻY SŁUŻYĆ USŁUG KONKURENCYJNYCH PROFESJONALNYCH. copy 1999 Omega Research Inc. Wszelkie prawa zastrzeżone. Żadna część tej publikacji nie może być powielana, przechowywana w systemie odzyskiwania danych ani przekazywana w żadnej formie ani żadnymi środkami, elektronicznymi, mechanicznymi, fotokopiowaniem, nagrywaniem lub w inny sposób, bez uprzedniej pisemnej zgody Omega Research, Inc. Wydrukowano w Stanach Zjednoczonych. Stany Ameryki. TradeStationreg, SuperChartsreg i EasyLanguagereg są zastrzeżonymi znakami towarowymi Omega Research, Inc. Portfolio Maximizer, PaintBar, ShowMe i SystemBuilder są znakami towarowymi Omega Research, Inc. Microsoft jest zarejestrowanym znakiem handlowym Microsoft Corporation, a MS-DOS, Windows i Excel są znakami towarowymi Korporacja Microsoft. DBC Signal i BMI są znakami towarowymi firmy Data Broadcasting Corp. Dane cenowe udostępnione dzięki Global Market Information, Inc. Synopsis: Wykorzystaj reakcję rynku na pogłoski i chciwość na swoją korzyść, aby pomóc w prognozowaniu zmian cen. Pełne ujawnienie systemu, w tym kryteria zastosowania i handlu. Opis kurtki: Ta książka jest przeznaczona dla kilku poważnych poszukiwaczy cen akcji, którzy spędzają niezliczone godziny na rymowaniu i racjach akcji rynkowej. Poszukiwanie praktycznej Prawdy w chaosie działań rynkowych jest naprawdę dziełem miłości. Jednak prawda istnieje, a wraz z jej odkryciem, na pewno publiczny handel towarami zostanie na zawsze zakazany. Charles L. Lindsay ROZDZIAŁ 1 Historia Tridenta ROZDZIAŁ 2 Teoria ceny akcji ROZDZIAŁ 3 Model Trident ROZDZIAŁ 4 Kryteria handlowe Trident ROZDZIAŁ 5 Analiza rynku trójzębów ZAŁĄCZNIK Które rynki powinny handlować, ile kapitału potrzebuję, aby handlować Trójzębem, jeśli brakuje mi wejścia do handlu Czy nadal mogę brać pod uwagę, czy to ważne? Jeśli przegapię huśtawkę, czy naprawdę potrzebuję B2 i B6 Co to jest równowaga rynkowa i jak to działa? Czy strategia handlowa może zostać wykorzystana do handlu? Pyramiding czy pojawią się dodatkowe zmiany Trident ADDENDUM Time Trials The Next Perspektywa handlowa na dekadęTrident: Strategia handlowa Rolando Gonzaleza z 24 sierpnia 2002 r. Koncepcja Trident jest świetna. Pan Lindsay zasługuje na odpowiednie uznanie swojej pracy. Ale chociaż jego idee są wspaniałe, jego zdolność do wyrażania ich pozostawia pragnienie lepszej jasności i dalszego wyjaśniania. Początkowo, gdy wchodzimy w temat, prezentowane jest badanie trzech punktów, P1, P2 i P3. Jak na razie dobrze. Ale podstawą mojego punktu jest to, że mamy do czynienia z badaniem poprzednich punktów z dobrze zdefiniowanymi P1, P2 i P3. Tutaj, gdy wprowadzono do użycia poprzedniego punktu do zbioru P, ten nowy punkt jest oznaczany jako P1, a kolejne punkty jako P2 i P3. Tak więc teraz nowym punktem jest P1, który kiedyś był P1 jest teraz P2, a stary P2 staje się P3. I, jakby to nie było dość mylące, wciąż poprzedza się punkt do badania systemu Trident. I zgadnij co. dobrze, zgadłeś. ten nowy punkt jest oznaczony jako P1, a kolejne dwa, P2 i P3. Pięć punktów. trzy nazwiska. po prostu trudno jest podążać za techniką pana Lindsaysa. Przerobiłem jego formuły w mojej książce, przypisując im nazwy P0 i P-1 do tych dwóch punktów, które później zostały wprowadzone do badania. nie bez frustracji, trudności i dolegliwości, które stają się dodatkowym kosztem, aby zrozumieć tę wspaniałą koncepcję. i jeszcze nie poradziłem sobie z Bs. Pan Lindsay przesadnie kompensuje brak umiejętności komunikacyjnych dzięki darowi jego blasku. książka byłaby warta ponad 500, gdyby ekspert w tej dziedzinie dał jasność tak prostym, genialnym koncepcjom. Zajęło mi to 20 lat, aby zrozumieć to i konsekwentnie zarabiać przez Judy Chille w dniu 19 maja 2017 r. Ta książka miała mnie od samego początku i początkowo zarabiałem dużo pieniędzy, myślałem, że będę milionerem w ciągu kilku lat . Potem zacząłem tracić pieniądze, a potem wszystko straciłem. Ale nie poddałem się, trzymałem się tego i znowu zarabiałem, i wszystko szło dobrze, a potem wszystko straciłem. To trwa od lat. Po raz pierwszy kupiłem książkę w 1992 lub 93 roku. Strategia działałaby doskonale czasami, a następnie strasznie zawiodła kilka razy. To była świetna koncepcja, ale czegoś brakowało. A będąc tak zdeterminowany, aby to rozgryźć, nigdy się nie poddałem. Mogę szczerze powiedzieć, że straciłem ponad 150 000 lat przez wszystkie lata, kiedy próbowałem handlować tym systemem. Począwszy od 1992 r. Aż do 2017 r. Dzisiaj jest 19 maja 2017 r. I po tych wszystkich frustrujących latach próbujących ustalić te ceny równowagi, w końcu to dostałem. Mogę teraz ponownie zinterpretować wszystko, czego Pan Lindsay nie był w stanie zrobić w swojej książce. Jest kilka rzeczy, które powinieneś wiedzieć, takie jak fantomowa dolina i szczyty (nie używaj) i nie korzystaj z barów lub barów na zewnątrz, dając fałszywe szczyty i doliny, to najważniejsze. Następnie zrozum, kiedy następny koniec doliny oznacza trend w następnej dolinie, a nie w dolinie po następnej. Spędziłem miliard godzin analizując tę ​​koncepcję na 25 różnych rynkach kontraktów terminowych i opracowałem spójne wyniki, które rozwiały mnie, gdy zorientowałem się, co naprawdę robi pan Lindsay. Moje silne pragnienie i poświęcenie na zastanowienie się nad tym zajęło mi 20 lat, ale teraz mogę doskonale działać za każdym razem, a ja w końcu odzyskaję wszystkie te pieniądze, które straciłem. Jeśli ktoś kupił tę książkę i był sfrustrowany, próbując to zrozumieć, wiem, przez co przechodzisz. Mogę ci powiedzieć, co musisz zrobić, aby to zadziałało. Strategia firmy Trident Trading pełna obietnic Ian Mcclure z 10 czerwca 2001 r. Jako początkujący handlowiec szybko pochłonęła mnie ta książka. Pierwsze pięć rozdziałów jest łatwo zrozumiałych i opisuje logiczny, mechaniczny system handlu, który wydaje się oparty na zasadach handlowych W. D. Gannsa. System jako taki okazuje się dochodowym narzędziem handlowym, ale ostatni rozdział, który pokazuje, że jest wisienką na torcie, jest nieuchwytny i niezrozumiały. To bardzo frustrujące, chociaż przeczytałem całą książkę kilka razy, esencja tego ostatniego rozdziału wciąż mi umyka. Dodatek mówi o dalszym rozwoju Trident w przyszłości, ale według mojej wiedzy, Charles L. Lindsay nie napisał nic więcej na ten temat, niestety. Świetna strategia, ale niektóre trudne koncepcje balansu wahadłowego David Batten z 20 września 2017 Tak jak Judy, handlowałem (i wyłączam) z Trident przez ostatnie 20 lat. Sukces (w ujęciu dolarowym) był mieszany, ponieważ nie rozumiałem w pełni wyliczenia cen wahadłowych (B2, B6) i dlatego czasami złapano je w złym kierunku. Podejrzewam, że wybieranie zmian trendów na wyższym poziomie jest kluczem do ciągłego sukcesu dzięki doskonałej metodzie wymiany Charlesa Lindsaya. Jeśli Judy i Tom byliby na tyle uprzejmi, aby podzielić się swoimi doświadczeniami za pośrednictwem poczty elektronicznej, być może wszyscy moglibyśmy udoskonalić tę metodę razem Mój adres e-mail to battendfyahoo. Pozdrawiam, Dave Krótkie komentarze do TRIDENT, Strategia handlowa Charlesa Lindsaya Eric R Kendall z dnia 01 lutego 2017 r. Kupiłem ją początkowo, aby rozszerzyć moje doświadczenie w uczeniu się po kursie na temat Futures Trading w Online Trading Academy w Irvine w Kalifornii. Strategia Trident stała się głównym elementem mojego planu handlowego dla 34e-mini Futures34. Wymagało to 34-dniowego odczytu34 i dużej trwałości, aby śledzić wszystkie kroki i uzasadnienie rozwoju metody Trident i historii przypadku Trident. Ale wysiłek był satysfakcjonujący. Jest to kompletny kurs sam w sobie. Główną atrakcją dla mnie było to, że nie wymaga żadnych innych technicznych wskaźników handlowych do wsparcia. Jego uzasadnienie 34Balance Price34 wykorzystuje 34-procentowe modele cen jako wskazówki do wykrywania nadchodzącej zmiany trendu cenowego i do lokowania potencjalnie zyskownego handlu lub unikania potencjalnie przegranej. Choć nie jest to jednoznacznie wprowadzone jako elementy rozwojowe, czytelnik może wyczuć zgodność racji Trident z klasycznymi zasadami Gartleya, Elliotta i Fibonacciego. Współczynnik 0,625 (58), stosowany w równaniach do zakwalifikowania pozycji handlowej, jest zbliżony do współczynnika Fibonacciego 0,618. Książka przedstawia kompletną i szczegółową metodę umieszczania transakcji o wysokim prawdopodobieństwie i jest zalecana zarówno nowicjuszom, jak i profesjonalistom. Autor: Tom Adept, 22 października 2017 r. Przeczytałem tę książkę kilka razy i wrócę i ponownie przeczytam fragmenty. Książka, którą właśnie zamówiłem, jest moją trzecią kopią. Trudno to zrozumieć, ale gdy to zrobisz, może to być opłacalne. Rynek towarowy się teraz zmienił i niektóre obliczenia wymagają dostosowania. Chciałbym omówić tę książkę z innymi. Uważam, że dostosowałem obliczenia i rozumiem, co autor próbował przekazać w większości pism. Mój e-mail to garnetd64gmailVert dobra książka, ale musiałem ją przeczytać 30 razy, aby w końcu ją zdobyć. Rozdziały 5. 6 są głównymi, w przeciwnym razie spychasz je na szeregi wszystkich systemów 1,2,3. Musisz bezwzględnie również wyjaśnić wskaźniki Zerowania Równowagi Zerowej, które przy okazji wszystkich Larry'ego Williamsa. Robert Beckman. John Hamon. legendarny prof. Alan Andrews z Median Lines i Gerald Appell oceniają BARDZO wysoko. 17122017 Dodatek. Co ciekawe, natknąłem się na moją recenzję, nie zdając sobie sprawy, że to moja po latach utraty mojego imienia i hasła i byłem pod wielkim wrażeniem, ale czułem się niejasno. Byłem oszołomiony po odzyskaniu zapomnianego hasła, że ​​byłem BULLFROG. To, co zaprowadziło mnie tutaj ponownie, nastąpiło po ponownym pobraniu GOODMAN CODEX o systemie Goodman Wave i Goodman Swing Count przez Michaela Duane ARCHER (wersja z października 2009 r.), Które następnie sprzedano za 299.00. Teoria jest warta przeczytania i jest bardzo dobra, jednak książka jest o wiele za drogo, jak wszystkie książki. Zasadniczo jestem inwestorem giełdowym DayWeekMonth i nie idę na handel typu Playstation :)))). Członek (1 recenzja, 3 postów) 1 z 1 osób uznało tę recenzję za pomocną. Musisz być zalogowany aby dodawać recenzje Commercial Off the Grid Copyright copy 2001-2017 Trade2Win

No comments:

Post a Comment