Wednesday 22 November 2017

Da li je forex legalan


Kad sam isao na forex i skidao metatrader vidio sam samo trgovanje valutama, to mi je malo dosadno. Na 500 imam razne sirovine, dionice, fondove. Radio sam jedno vrijeme na demo verziji, gdje sam izgubio namjerno novac i doveo se sa 50k do 2000 iu prosjeku dnevno zaradio par sto kunia onda sam se ulogirao na prawdziwe acc i dobio 100 kn gratis, do je bilo juce navece, sad imam 180 to mislim da je jako puno, 80 a potpuni sam poetnik, tako da mi se relativno svia. - I - Ajde nek Ti je sa sreom, ali ipak malo pripazi sa eventualnim uplatama veih svota jer je. Plus500 jest obsługiwany przez: Plus500 Ltd, Belize. quot. Registracija i osnivanje firme izvreni su na lijepom egzotinom mjestu, pa ako netko zatreba pravnunija un eventualnom parnienju sa 500. - II - to se tie Forex-a u Hrvatskoj, njegove legalnosti, od 01.01.2017. postaje legan, legalne postaju devizne uplateisplate na vae raune. Jo samo da tete na alterima banaka tj. njihovi efovi to shvateprihvate i primjene Tonije, veina odredbi prestaje vaiti sa 01.01.2017. a manji dio (e se ukudati) e se ukidati 2017. i danom ulaska u EU. -------------------------------------------------- ----------------- - Uredba o izmjenama i dopunama Zakona o deviznom poslovanju (NN, br. 1532009.) - Dodatne odredbe (3 kom.) Hnb. hrindex. html Ja sam na demo za par dana s 50000 zaradio s polugom 1: 2 2200 naa fxcm (mt4) bez ikakvog predznanja i itanja bilo kakvih prognoza. Obino prodam euro popodne i kupim navee, veinom se ponavlja od 1, 43 - 1,44, Naravno danas je otilo neto nie ispod 1,43. ali ja sam poetnik meni ne igra ulogu i priekao sam i onda je narastao. ta bi bilo da je bila vea poluga .. Obavjetavaj nas o daljnjem trgovanju. Vidim da e biti zanimljivo. Nisam ti ja za te ie-baje. Registracija: Feb 2009. Evo kako sam trejdao od 28.12.2009-6.1.2017 Napominjem nemam nikakvog znanja, obino profulam malo. ali onda ne reagiram panino ve priekam. Zadnje ureivanje ico1. 06.01.2017. o 23: 14.da li je ovo legan softver Re: da li je ovo legan softver 04.12.2017. u 10:04 - pre 817 dana i 16h Prvo, ako firma, która kupuje podrażenie na różnych warunkach, a także, aby uniknąć problemów. Nije iskljuceno da ce prodavac da predlozi quota jel bi do moglo nekako preko western Unionquot, a nije iskljuceno ni da firma iz Kine moze da izda fakturu pa da to opet ne bude legalno. Drugo, tu vidis neke Licencja OEM - jasno ti je da za njih ne smes da imas racun, tj. Można go użyć w systemie Windows na svom racunaru, lub w wersji softwarowej, w przypadku graficznej karty ili procesor. Moze da se nemogu na nazivu, ali ne mora, ja moze da sklopim racunar i kupcu izdam fakturu quotRacunar HJQ3quot bez ikakve obaveze da tu navodim sta je od komponenata u njega ugradjeno. Racunar je proizvod isto kao naprimer automobil, kady ga kupis ne pise ti na racunu koji je unutra akumulator, koje gume i slicno. Poreska uprava je prilikom kontrole sklona da pita za racun za OEM softver, pa ako gaimas onda dobijes kaznu, a ako ga nemas onda je sve u redu. Kupuj dobrze, kupuj, kupuj, kupuj, kupuj, kupuj, kupuj, kupuj, kupuj, kupuj, kupuj, kupuj, kupuj, kupuj, kupuj, sprzedaj, kupuj, sprzedaj, kupuj . Dakle, eto, meni si jasne sve kombinacije mogucnosti: 1) softver nema racun i nije legan 2) softver ima racun i nije legan 3) softver nema racun i jeste legalan 4) softver ima racun i jeste legalan Kao sto vidis, legalnost i postojanje racuna nisu uvek u uzrocno-posledicnoj vezi, u nekim slucajevima jesu, ali ne uvek. Svojevremeno, to samo radio zjednostije, ktoré sa nekoliko stotina racunara, prilikom nabavke mikovera směžení z nákladním závěstí ne dolányi obzir i zvanicni distributeri su nam dali tako neki cracked version. Bitno je da smo mi platili 300 licenci u kombi slucaju proizvodjaci softvera pristaju da izadju u susret korisnicima ako insistiraju da se ne radi aktivacija. Ako kupujes jednocifrendvocifren broj licenci, onda takva mogucnost pretpostavljam nije bila moguca. Boze, daj mi smirenost da prihvatim to sto ne mogu da promenim, hrabrosti da promenim to sto mogu i mudrosti da to dvoje razlikujem. Re: da li je ovo legalan softver 04.12.2017. u 22:22 - pre 817 dana i 4h Cekaj ​​Miroslave, legalnost OEM softvera se dokazuje veoma singavo - tako sto se povega da li na cucistu zalepljen COA stiker. Oni ga u ovoj ponudi ocigledno nude. Ali to meni ne govori nista o tome da li oni nude originalni COA stiker, ili falsifikat. Falsifikuje se i novac a da nece COA stiker. E, sad, oni navode da garantuju da da ce COA stiker moci da se aktivira u roku od godinu dana od dana kupovine. Sa jedne strane, to jeste cudno, koliko sam ja primetio svi Co to jest oprogramowanie Microsoft - można go pobrać z 10-letniej aplikacji. Ako su to falsifikati, kako onde mogu da se aktiviraju u roku od godinu dana, a ako nisu - zasto ne mogu nakon bilo kog broja godina Da li je mozda sam Microsoft zezwala na ovako ogranicenje da li oni do mozda planiraju da to nekom prodaju, pa nakon recimo godinu dana prijave da im je ukradeno, pa dobiju pare od nekog osiguranja a Microsoft onda ukine mogucnost aktivacije. Mnogo pitanja, malo odgovora. Da li je iko nekada kupio legan softver za 20 njegove maloprodajne cene, iz prostogodzina razloga sto vlasniku ne treba, a ne moze da izvuce vise novca Ja sam vidjao da po bosanskim oglasima ljudi nude legalan Windows za 20-30 evra, uz objasnjenje - dobio od firme a bolje da prodam. fora slicna nekadasnjoj preprodaji markica za prevoz na ulice blizny - tada su prodavac i kupac nalazili interesu da kupoprodaju obave znatno ispod zvanicne cene. Ono sto je najcudnije - ako je prevara, kako to da ljudi na IT forumu jasno ne znaju u cemu se sastoji sustina prevare, pa ne dobijam ja ovakve ponude od juce, stizu ima sigurno 7-8 godina, ne redovno nego jednom-dvaput godisnje . Boze, daj mi smirenost da prihvatim to sto ne mogu da promenim, hrabrosti da promenim to sto mogu i mudrosti da to dvoje razlikujem. Evo, pretrazih malo po google-u, izgleda da je ta pojava mnogo popularnija quotnapoljuquot nego U Srbiji: Aż czterech na każde 10 tytułów oprogramowania sprzedawanych w Internecie może być fałszywymi lub nielegalnymi kopiami, stowarzyszenie handlu przemysłem oprogramowania Business Software Alliance ( BSA) uważa. Kiedyś oszacowano, że jest co najmniej 840 000 stron internetowych sprzedających nielegalne oprogramowanie. Boze, daj mi smirenost da prihvatim to sto ne da promenimu, hrabrosti da promenim to sto i może być i do dvoje razlikujem. Da li je kanabis legalan SlobaBgd: Zato eka je objasnio zato u par svojih poruka u raznim temama. Ukratko, zato to je potencijalna zamka koju mnogi pretstavljaju kao bezopasno zezanje, hipi fazon, prikazuju korienje vutre kao zdravu naviku, w fazon, ko duva vrijedi, ko ne duva ne vrijedi. Jeśli chcesz, aby były jedno i drugie, wykonaj następujące czynności: vidi kako smo mi cool, duvamo i otvaramo um, ma ne razumete vi to, svako ko je protiv duvke je ljakse i nazadan. Wybierz jeden z wielu dostępnych opcji. Kliknij tutaj, aby uzyskać więcej informacji na ten temat. Kliknij tutaj, aby uzyskać więcej informacji na ten temat. Danas nije sigurno. Dobro, postoje odredjeni ljudi za koje se moe rei da su neka vrasta neohipika. Mada to nema veze poto dan korralje, že ve za zavodně, výstavných výstupu.

No comments:

Post a Comment