Sunday 12 November 2017

Forex knights hector review


Forex Knights Review For Hector Deville Program mentorski i coachingowy Revealed Forex Knights review Houston, TX (PRWEB) 25 lipca 2017 r. Przegląd Forex Knights dla Hector Deville został wprowadzony nowy program mentoringu i coachingu, aby ludzie mogli poznać prawdę na temat programu. Program ma pomóc handlowcom na wszystkich poziomach stać się bardziej scuessful handlowców, zapewniając profesjonalne szkolenia i narzędzia handlu Forex. Szybki przegląd Forex Knights pokazuje, że program był już z powodzeniem stosowany przez wielu traderów. Program składa się z 6 płyt DVD, coachingu poczty e-mail, 10 wskaźników niestandardowych, a także jednego roku szkoleń e-mailowych i nie tylko. Różne moduły to 3SMA Trend-Riding System, London Open Breakout Strategy, Market Flow Strategy, Part-Time Trader, Manifest zarządzania pieniędzmi i News Trader. Hector uwzględnił również kilka bonusów na Forex Knight, w tym The Price Action Readingateate i jego 10 niestandardowych wskaźników. Wskaźniki i szkolenia są dokładnie tymi, z których Hector korzysta dzień po dniu, aby handlować na Forex w sposób opłacalny. W filmach szkoleniowych pokazuje dokładne transakcje, które wykonuje, pokazuje wykresy, konfiguracje i wszystko inne, co jest niezbędne do powielenia jego wyników. Recenzent z ForexKnightsReview stwierdza, quotHector był profesjonalnym handlowcem i trenerem od jakiegoś czasu i jest to jeden z jego najlepszych programów jeszcze. Dla tych, którzy naprawdę chcą przenieść swój handel na wyższy poziom, ten program jest wysoce zalecany. Dostarcza wystarczających strategii i informacji, z których każdy może skorzystać. Dzięki podwójnej gwarancji inwestycja przynajmniej wypróbuje program, jest świetnym powodem, aby dać mu szansę. Dla tych, którzy chcą uzyskać dostęp do programu lub dowiedzieć się więcej szczegółów, należy przejść do oficjalnej strony Hector39s tutaj. Kupowanie z jakiejkolwiek innej strony internetowej nie jest zalecane, ponieważ nie będziesz mieć gwarancji otrzymania aktualnej i aktualnej edycji programu mentorskiego Forex Knights. Zakup z oficjalnej strony internetowej to jedyny sposób, aby mieć pewność, że otrzymasz pełną gwarancję zwrotu pieniędzy od Hectora Deville. Udostępnij artykuł na temat mediów społecznościowych lub wiadomości e-mail: HectorTrader (Hector DeVille) Recenzja Odwiedź stronę Widzę, że Hector Deville dostaje tutaj wiele dobrych recenzji. ale większość z nich pochodzi od początkujących, którzy po prostu wyrzucili 500 za swoje kursy wideo, którzy nie zarobili jeszcze ani grosza. więc po prostu lekceważcie te recenzje, nie mają absolutnie nic do powiedzenia tutaj, w styczniu 2017 r. Byłem jednym z tych łatwowiernych początkujących na samym początku nauki wymiany na rynku Forex, który kupił kurs Hectors Video. W tamtym czasie wydawało się to bardzo pouczające, ale jego styl handlowy po prostu nie przemawiał do mnie, więc ruszyłem dalej. Obecnie wróciłem do kasy Hectors Trading Room za 97 miesięcznie. Muszę powiedzieć, że jestem bardzo rozczarowany jego pokojem handlu. Przede wszystkim jego personel pomocniczy jest niekompetentny. Po drugie, nigdzie na jego forach nie pokazuje swoich wcześniejszych transakcji wygrywania transakcji i przegranych transakcji. Przeszedłem przez jeden z jego wątków oznaczonych Pokaż swoje zwycięskie transakcje. To był kompletny żart, mówiąc najmniej, że nie przeczytałem ich wszystkich i nie musiałem. ale kilku z nich i jeden z nich zadał bardzo ważne pytanie Moderatorowi Jakubowi. który był. Czy możesz pokazać mi wyniki z twoich transakcji London Break Breakout Moderator Jacob odpowiedział. Wrócimy do ciebie w tej sprawie. Wątek został opublikowany ponad dwa lata temu bez żadnej odpowiedzi. Dolna linia jest taka. Nigdzie nie znajdziesz Hectora Devillesa na temat jego zwycięskich i przegranych transakcji na swoim forum. Kiedy płacisz 97 miesięcznie za usługę i nie otrzymujesz potwierdzenia tego, co oferowałeś. to jest ważna czerwona flaga. Będę kontaktować się z moją firmą obsługującą karty kredytowe, aby spróbować obciążyć Hectora chciwością P. S. Dla wszystkich tych, którzy stracili pieniądze z Hector Deville, tak jak ja, nie muszę się martwić. Ponieważ uniwersalne prawo Boga stwierdza i cytuję: To, co siejesz, to, co zbierasz, Hektor dostanie je we właściwym czasie, po prostu bądź cierpliwy. -) Cześć, kończę ten kurs. TO DZIAŁA IDEALNIE. Faceci nie zapominają, że MUSZĄ BYĆ JASNY RYNEK Z DOBRYM (mocnym) MOMENTUM. W dniu 02.01.2017 w porze nocnej robię 413 pipsów. ) Faceci wydawali się podejrzliwi dla kogoś, kto zwykł codziennie publikować transakcje, ale jakoś zatrzymał się bez uprzedzenia. Ostatnie wideo miało miejsce około 4 lata temu w kwietniu. Nie powiedział, że chce zrezygnować z publikowania filmów lub czegoś podobnego. Ponadto nie będzie już odpowiadał na e-maile w odpowiednim czasie. Jestem bardzo ciekawy tego. Nie wątpię w to, że jego techniki handlu faktycznie go uczą i uznają za potencjalnie dobre. Czy on nie żyje, czy coś takiego. Albo bardziej przekształcił się w marketeera, który nadzorował swoje zyski ze swojego systemu, a nie patrzył już na platformę transakcyjną. Naprawdę chcę wiedzieć, czy jest ktoś, kto nadal korzysta z jego systemu, jak na obecnych warunkach rynkowych w 2017 roku. Ponieważ kurs był stary, wciąż uczę się jego kursu handlowego. Myślę, że powody, dla których ciągle powtarzał, to utopić się w tobie pojęciami, które są w moim mniemaniu dobre, a praktyka czyni mistrza, w tym przypadku powtarzające się uczenie się sprawia, że ​​rozumiesz lepiej. Rozumiem również, że ma on dostęp do kursu mentorskiego. Czy ktoś ma jakieś informacje na temat tego kursu i jest taki sam jak kurs handlu, nie wahałbym się polecić nikomu, kto jest zainteresowany, aby uczyć się od samego Hectora. To jest wspaniały kurs. Mam nadzieję, że w przyszłości stanie się lepszym handlarzem. Samuel, Singapur, mówisz, że długo trwało Uczyć się. To nie fair w przypadku Hectora lub tej recenzji, ponieważ twierdzi, że zanim się kupisz, trzeba trochę czasu. Nie możesz stać się bogaty przez noc w tej grze, chyba że grasz. Hector z łatwością otrzymuje 5 gwiazdek i najlepszą edukację na rynku Forex. Mam trochę informacji na temat kursu forex na żywo Przeszedłem przez informację na ekranie Miałem odpowiednie pytanie, które wysłałem na odpowiedź. Tam, gdzie wyraźnie oznajmia, że ​​w jednym z jego wideokonferencji wziął pozycję na linii z utratą 227 pipsów za zwrot mniej niż 100 pipsów. Wydaje mi się, że to świetny sposób, by zniszczyć twoje konto. Odpowiedź była taka, że ​​nigdy bym tego nie zrobił, Uczciwy, gdyby to był błąd, ale nadal jest w jego filmach. A teraz wszystko, co dostaję, to automatyczny B ST lądujący w mojej skrzynce I przez sposób, dlaczego żaden aktualny ekran nie przechwytuje on-line. Zawierane transakcje mają ponad rok, czekam na odpowiedź, którą przeszedłem przez 3 płatne kursy i całkiem darmowe i książki, to jest najlepsze. Jest to bardzo logiczne i bardzo często zadawałem sobie pytania, jak handlować na rynku Forex. Teraz wypowiadam się za tym systemem i mam więcej zaufania, aby kontynuować moją podróż na rynku forex. Okropne podejście. Jeśli planujesz wypróbować ten program, aby zobaczyć, co jest w jego mocy i zdecydujesz się na późniejszy zwrot pieniędzy, nie rób tego. Próbując uzyskać zwrot z banku kliknięć, odpowiedź Hektorów była przerażająco niegrzeczna. On niesłusznie oskarżył mnie o próbę uzyskania zwrotu po zaledwie dniu, który był całkowicie nieprawdziwy, a po wyjaśnieniu sytuacji, nawet nie zadał sobie trudu, aby przeprosić za to. Ton używany w e-mailach był bardzo nieprzyjemny. Zdecydowałem się na zwrot pieniędzy, ponieważ ukończenie kursu zajęło zbyt wiele czasu (zbyt wiele filmów) i nie ma e-booka w systemie. Bardzo dobrze. Jasne, bezpośrednie i profesjonalne. ze względu na dużą liczbę oszustw w handlu online, prawie nie mówię o żadnym oprogramowaniu lub systemie. Niemniej jednak, moje milczenie będzie mnie bolało, jeśli nie będę kaszlał tego z mojej klatki piersiowej (jak Hector zwykle mówi lol). hector to wszystko, czego potrzebujesz, aby być dochodowym traderem. jedyny system, jaki znam z logicznym tłem i jasne wyjaśnienie planu handlu. w tym systemie nie odczujesz bólu, nawet jeśli stracisz handel, ponieważ ma plan, a nawet jeśli przegrasz, to będzie to tylko kilka pipsów. to wyłącznie czytanie akcji cenowych. i to, co oddziela cię od tłumu. Zaufaj mi, cieszę się, że znalazłem ten system, ponieważ od początku, dwa lata temu, miałem bardzo zwyżkową tendencję do korygowania zysków. Hector jest po prostu najlepszy. Pobierz kod widgetu Forex Recenzje i oceny Forex Testy wydajności Forex Traders Court Forex Trading Edukacja i fora społeczności Forex Kalendarz i narzędzia copy Prawa autorskie ForexPeaceArmy. Wszelkie prawa zastrzeżone. Forex Peace Army, ForexPeaceArmy, FPA i logo FPA Shield są znakami towarowymi Armii Pokojowej Forex. Wszelkie prawa zastrzeżone na mocy prawa amerykańskiego i międzynarodowego. ForexKnights (Hector DeVille) Recenzja Odwiedź stronę People. Nie marnuj swoich ciężko zarobionych pieniędzy na wszystko, co ma do zaoferowania Hector Deville. Wiem to z własnego doświadczenia. Kiedy po raz pierwszy zaangażowałem się w transakcje na rynku Forex, przed wykonaniem mojej należytej staranności i badań, jak zwykle, popełniłem kosztowny błąd, kupując kurs Hectors na 500. Odkryłem później, że wszystkie te informacje o rynku Forex można znaleźć w Internecie ZA DARMO Nie wspominając o tym, że jego kursy można znaleźć również w Internecie za darmo. Wyznaczyłem to jako stratę i kontynuowałem naukę na rynku Forex, ale będąc mądrzejszym o tym, w co wierzą ci tak zwani nauczyciele Forex. Po ponad dwóch latach od zakupu kursu Hectora, wymyślił swoją usługę Signals Knights. To działało w lipcu. Cóż, po dwóch latach próbowania wszystkiego pod słońcem i niedziałania, powiedziałem sobie, o co do cholery, pozwól mi spróbować. Będę używał karty kredytowej, której wtedy nie miałem, i domyśliłem się, że gdyby było więcej BS, to po prostu odpalę. Oto wyniki dla sierpnia 2018 r. Od 080115 do 081515: Następnego dnia na Twitterze, powiedzieli, że usługa Signal została zawieszona na resztę sierpnia ze względu na sezon wakacyjny. Musi być jakiś sezon wakacyjny w Europie, o którym nie mam pojęcia. Tutaj jest zastrzeżenie. Sierpień ma być najgorszym miesiącem na rynku Forex. Ale to wciąż nie nadrabia tego, że Hector i jego ekipa prywatnych handlowców powinni wysyłać sygnały i marnować czas i pieniądze swoich klientów w tym czasie. Co więcej, wysłali e-mailem lub powiadomieniem do swoich miesięcznych klientów, aby nie martwili się zawieszeniem ostatnich dwóch tygodni sierpnia, oraz że abonament ich klientów zostanie przedłużony na pierwsze dwa tygodnie następnego miesiąca. Nie, oni nawet nie zrobili tego dzięki uprzejmości. Szkoda, więc po tym, przystąpiłem do obciążenia karty kredytowej z ich wątpliwej usługi pay SafeCart. (Wykonaj wyszukiwanie Google w SafeCart). Po przesłaniu opłaty i otrzymaniu rachunku za 97, SafeCart zakwestionował ją i opłata została zwrócona na moje konto. Złożyłem dowód, że usługa Forex Knights Signal nie przynosi zysków, a moja firma wydająca kartę kredytową ponownie otrzymała zwrot pieniędzy. Okaże się, czy SafeCart spróbuje jeszcze raz odwrócić opłaty. Jeśli tak, będę grał z ping pongiem, dopóki nie skończę. Konkluzja: Po 2 12 latach nauki i próbach osiągnięcia sukcesu w handlu na rynku Forex. Miałem objawienie. i miało to związek z liczbami, które nie kłamią. Mówi się, że 95 sprzedawców detalicznych kończy się sukcesem 5 z nich odnosi sukcesy Pomyśl o tym. te liczby się nie zmieniły. pozostają takie same, zawsze mają. i nie bez powodu ludzie Jeśli istniała nawet mała próba dobrych kursów, które byłyby uzasadnione, liczby te na przestrzeni lat zostałyby zmienione, aby to odzwierciedlić. Ale nie w tym przypadku, niestety. Liczby pozostają takie same i lubimy głupców wciąż myśląc, że ten jeden kurs, ten jeden wskaźnik, musi to być Zaufaj mi, jedyni ludzie zarabiający na Forex to ludzie sprzedający swoje kursy BS, takie jak Hector Deville. Ta osoba nie może nawet dostarczyć wcześniejszego udanego obrotu. Nauczyłem się na własnej skórze, że jest to duża czerwona flaga. Nie bądź tak łatwowierny, aby uwierzyć (poprzednie recenzje), co inni ci mówią bez robienia własnych badań z należytą starannością. A kiedy to zrobisz, odkryjesz to, co odkryłem po 2 12 latach pracy z Forex. 5, którzy z powodzeniem zarabiają pieniądze na rynku Forex, nie są w Internecie, mówiąc ci, jak odnieść sukces. Dlatego reszta z tak zwanych nauczycieli to nic innego jak zawodowy kłamcy szukający frajerów takich jak wy. Uważajcie, lub uczcie się na własnej skórze.

No comments:

Post a Comment